donderdag 12 januari 2012

crazy/beautiful

CRAZY, that's me :)
da zegt the family toch want ik maakte den eersten dag van 't jaar voor alle grown-ups aan kersjeskant een roggekussen, à la zsazsa. TIEN stuks beste mensen, mét afneembaar en dus wasbaar hoesje! (wat ik mij blijkbaar ook al een jaar geleden had voorgenomen)

BEAUTIFUL vind ik al mijn home-made kadootjes :) i'm so proud of me ;)
de roggekussentjes zijn trouwens nie gevuld met rogge, want dat kreeg ik niet te pakken. iemand tips?
ze zijn gevuld met lijnzaad (zwart-wit hoesje) en tarwe (bomenhoesje). de familie kreeg de opdracht uit te zoeken welke vulling het beste is, ik ben benieuwd naar de resultaten!
mijn schoonzus is dit heel actief aan 't testen en stuurde me alvast onderstaande foto's (want daar had ik uiteraard geen tijd meer voor), zodat jullie al eens kunnen meepiepen:





voor de 2 kleine boys van de familie maakte ik een walvisje, zoals den deze.
wij trokken ook naampjes-voor-kadootjes en voor mijn persoontje maakte ik als extraatje het rode strikje, gewoon omdat ze erachter gevraagd had. (give away nog steeds bezig by the way!)

iedereen blij!
en there's more where that came from, vandaag kreeg ik mijn eerste haaklesje! da's keileuk!!!

ps crazy/beautiful is trouwens ook gewoon nen hele leuke film
ps de familie werd trouwens ook deel van mijn opruimvoornemen, iedereen kreeg een paar 2dehands-boeken in zijn pakje! i love books maar dat betekent niet dat ik ze per sé allemaal in huis moeten hebben. dús ik ben een doorgeefprojectje gestart :)
ps de swapping met de vriendinnetjes was een succes, iedereen is met wat afdankertjes van elkaar naar huis gegaan, NIEUWE-oude kleren dus :) geweldig toch hé!!
ps kelly vs clutter: 1-0

4 opmerkingen:

Anoniem zei

welke nieuwe oude kleren zijn de jouwe geworden?

Lief actually ... zei

1. Dus als ik het goe begrijp lopen nu alle kersjes rond met hetzelfde motiefje, hetzij in handtasjes-vorm, of walvis-vorm of kussentjes-vorm? Cool! ;-)

2. Goei idee van die boeken. Moet ik misschien ook eens overwegen. Maar toch wil ik ze eerst eens allemaal op een rijtje in een boekenkast zien staan, vooraleer ik ze begin weg te geven, zenne. En ik ben er zo aan gehecht, dus da wordt hartverscheurend...

3. Was ik al deelnemer aan uwe give away? Indien niet, bij deze...

4. Wa was da nu met uw testje? Is deze reactie voldoende?

Grtz,
L.

kelly zei

anoniem (wie is da? joke, gij?)
i got me een zwart kleedje, een paars tanktopje, een groen t-shirtje met spaghettibandjes, een geel-groen mouwloos t-shirtje met leuke knoopjes, leuke oorbelletjes, een cute kersenportemonneetje ..
héél leuk dus :)

kelly zei

lief
1 nu dagget zegt. ja :) als zijn de walvismannekes geen kersemannekes ze, mixed families enzo hé ;)
2 ge kunt toch nie aan AL die boeken van u gehecht zijn??? en derbij, af en toe moet je hard zijn :)
3 reageren bij het juiste berichtje kiddow
4 konde aanvinken da ge vervolgreacties wou krijgen? hebde da gedaan? marcheert da? da wil ik weten :)